Moderntlantliv's Blog

Just another WordPress.com weblog

Saker med en historia January 8, 2010

Filed under: Inspiration — Happy islands @ 12:25 pm
Tags: , ,

Några av mina personliga favoriter har en sak gemensamt. Dom har en historia och fyller mig med värme och minnen när jag ser dom. En favorit är bokskåpet från min mans mormor och morfar. Här syns också ett antikt bord från Tyskland som har fått sällskap av 60-tals stolar från min mans föräldrahem. Till det en lite modernare lampa i plast med medaljongmönster. Bild från vårt förra hus.



 

Leave a Reply

